w przypadku ujawnienia się wady Sensora między 90 a 180 dniem po rozpoczęciu jego użytkowania przez Klienta, lub w przypadku zakończenia przez Sensor pracy w ww. okresie*, Ascensia zobowiązuje się zwrócić Klientowi część ceny Sensora wskazanej na dokumencie potwierdzającym jego zakup u Autoryzowanego Sprzedawcy, obliczoną proporcjonalnie względem ilości dni, jakie pozostały do upływu terminu 180 dni używania Sensora, a przez które to dni Klient nie mógł używać Sensora z powodu jego wady lub z powodu zakończenia pracy przez Sensor przed upływem 180 dni.
*Czas działania Sensora wynosi maksymalnie 180 dni, lecz w indywidualnych przypadkach może się okazać, że Sensor zakończy pracę kilka lub kilkanaście dni przed upływem tego czasu. Zakończenie pracy przez Sensor na krótko przed upływem 180 dni użytkowania może wynikać z różnych przyczyn, w tym przyczyn natury fizjologicznej, i nie musi to być równoznaczne z wadliwością Sensora lub jego niezgodnością ze specyfikacją. Niemniej, stawiając ponad wszystko troskę o dobro Pacjentów i ich satysfakcję z korzystania z systemu Eversense E3, również takie sytuacje będą objęte przez Ascensia ochroną na podstawie niniejszej Gwarancji.