Image: ARROW DOWN

PYTANIA DOTYCZĄCE GLUKOMETRÓW

Glukometr można otrzymać w poradni diabetologicznej lub w aptece. W razie problemów z otrzymaniem glukometru prosimy o kontakt z naszą infolinią:

Aby skontaktować się z Działem Obsługi Klienta kliknij tutaj

Co zawiera zestaw glukometru?

Zawartość zestawu różni się w zależności od modelu glukometru. Standardowo, każdy glukometr zawiera: Glukometr, co najmniej 5 pasków testowych, Nakłuwacz, 5 kolorowych lancetów Microlet, instrukcję obsługi, skróconą instrukcję obsługi, dzienniczek, etui oraz kartę gwarancyjną.

Gwarancja jest na okres 5 lat i obowiązuje po uzupełnieniu i przesłaniu do siedziby firmy karty rejestracyjnej do glukometru. Karta rejestracyjna znajduje się w opakowaniu glukometru.

Glukometr możemy sprawdzić na dwa sposoby. Podczas badania stężenia glukozy we krwi metodą laboratoryjną lub przesyłając go do sprawdzenia roztworem kontrolnym w siedzibie firmy. Więcej szczegółów można uzyskać kontaktując się z infolinią:

Aby skontaktować się z Działem Obsługi Klienta kliknij tutaj

Jeśli glukometr wydaje się wadliwy lub uszkodzony, bardzo prosimy o kontakt z infolinią:

Aby skontaktować się z Działem Obsługi Klienta kliknij tutaj

Baterię należy wymienić, gdy glukometr w sposób ciągły wyświetla symbol baterii lub nie uruchamia się. Żywotność baterii zależy od intensywności użycia glukometru, przewidywany czas działania baterii wystarczy na wykonanie około 1000 pomiarów.

Glukometry korzystają z 3-woltowej baterii litowej o symbolu CR2032 lub ewentualnie DL2032. Baterie te są powszechnie dostępne, można je kupić w kioskach ruchu, sklepach spożywczych, u zegarmistrza itp.
Baterie należy wymienić jeśli ikonka baterii pokazuje się na ekranie glukometru i nie znika.

Obecnie dystrybuowane glukometry naszej firmy są fabrycznie ustawione i wyświetlają wyniki wyłącznie w mg/dl – nie ma możliwości przestawienia na inne jednostki

Glukometr można przesłać do siedziby firmy, gdzie na miejscu zostanie bezpłatnie sprawdzony. Uprzednio prosimy jednak o kontakt telefoniczny. W celu nabycia roztworu kontrolnego, bardzo prosimy o kontakt z naszą infolinią, gdzie udzielimy aktualnych informacji:

Aby skontaktować się z Działem Obsługi Klienta kliknij tutaj

Glukometry są sprawdzane roztworami kontrolnymi w procesie produkcji i są gotowe do użycia od razu po rozpakowaniu zestawu. Nie ma konieczności sprawdzania ich roztworami kontrolnymi przed pierwszym użyciem.

Do glukometru Contour Plus należy kupić paski testowe o takiej samej nazwie, czyli Contour Plus. Paski testowe o nazwie Contour TS nie mogą być używane w glukometrze Contour Plus.

ak. W celu wykonania badania, najpierw wkładamy pasek testowy do glukometru czekając aż na ekranie pojawi się migająca kropla krwi, która sygnalizuje że glukometr jest gotowy do badania. Jeśli umieścimy pasek z krwią w glukometrze zasygnalizuje on błąd E2 lub E3.

Jeżeli błąd się powtarza, należy skontaktować się z infolinią:

Aby skontaktować się z Działem Obsługi Klienta kliknij tutaj

W każdym glukometrze proces wygląda inaczej i jest szczegółowo opisane w instrukcji obsługi dołączonej do zestawu. W razie wątpliwości bardzo prosimy o kontakt z infolinią:

Aby skontaktować się z Działem Obsługi Klienta kliknij tutaj

Przede wszystkim trzeba upewnić się, czy mamy właściwe paski dedykowane do danego glukometru, a ponadto należy się upewnić czy pasek w glukometrze został umieszczony w prawidłowy sposób. Należy upewnić się, że bateria nie jest rozładowana. Jeśli te dwa warunki są spełnione, a glukometr nadal nie działa, należy skontaktować się z infolinią:

Aby skontaktować się z Działem Obsługi Klienta kliknij tutaj

Temperatura przechowywania pasków testowych (jak również data ważności) znajduje się na opakowaniu pasków. Paski testowe Contour Plus można przechowywać w temperaturze 0°C do 30°C, natomiast paski testowe Contour TS w temperaturze od 9°C do 30°C.

Nie możesz znaleźć tego czego szukasz?

Skontaktuj się z nami: